  • 1. Data: 2004-05-06 16:49:52
    Temat: Projekt ustawy o podatkach
    Od: "Leszek Pawłusiów" <u...@p...kowale.pl>

    Centrum im. Adama Smitha opracowało projekt ustawy zmieniający drastycznie
    sposób opodatkowania i poboru podatków. W tej chwili trwa akcja zbierania
    podpisów pod projektem - zebranie 100 tys. podpisów może się udać, ale
    ciekawe, kto potem ten projekt utrąci...
    Myślałem, że w tej grupie coś na ten temat poczytam, ale jakoś nic nie
    znalazłem.
    Co sądzicie o tym projekcie?

    http://www.ustawa.info

    Leszek

  • 2. Data: 2004-05-07 21:17:40
    Temat: Re: Projekt ustawy o podatkach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 May 2004, Leszek Pawłusiów wrote:

> [...]
    >+ sposób opodatkowania i poboru podatków. [...]
    >+ Myślałem, że w tej grupie coś na ten temat poczytam, ale jakoś nic nie

    Było :)
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&th=44fa927a267f
    11b0&rnum=12
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&th=7f9e7af5fda3