  • 11. Data: 2009-03-21 19:01:58
    Temat: Re: Program do fakturowwania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    m...@p...onet.pl pisze:

    > Byłoby ok, ale z tym miejscem na nazwę usługi gorzej. A nazwy usługi (która
    > jest de facto opisem) skrócić ni mogę :(

    A jakie jest tam ograniczenie w nazwie usługi? Nie testowałem
    maksymalnej długości, ale wpisywałem wielozdaniowe (na 10-15 linijek w
    tabeli faktury) nazwy i było ok.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-03-21 20:54:34
    Od: "kiper" <k...@b...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję jakiegoś niedroegiego lub free programu do fakturowania. Sprawa
    > niby
    > prosta, oferta rynkuj est bardzo duża, gdyby nie jeden wymóg: musze mieć
    > dużo
    > miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi. Dużo=np tyle treści, ile ma ten
    > mój
    > news.... Może mi ktoś coś poradzić ?
    > Marek

    http://www.rafsoft.net/

    Kiper
    k...@b...com
    -----------------------------------

  • 13. Data: 2009-03-22 08:09:17
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał

    >Dużo=np tyle treści, ile ma ten mój

    sprawdź http://www.rafsoft.net/

    Pozdrawiam
    czaq

  • 14. Data: 2009-03-22 09:22:09
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    > Mam, ale ten opis sie na fakturze nie drukuje. Potrzebuję czegoś,co będzie
    > ten
    > opis drukować i niestety znaleźć nie mogę :(
    >
    > Jak będe bardzo zdeasperowany, to taki program sobie napisze, ale to się
    > nie
    > opłaca robić samemu=szkoda czasu :(
    >
    > --
    Faktury FM ma opcję Opis w której można dodać dłużo do nazwy towaru lub
    usługi

  • 15. Data: 2009-03-23 06:11:16
    Od: daniel <e...@o...ppll>

    m...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > opis drukować i niestety znaleźć nie mogę :(
    >
    > Jak będe bardzo zdeasperowany, to taki program sobie napisze, ale to się nie

    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=195

    Dosyć specyficzna obsługa, ale idzie sie przyzwyczaić z czasem.

  • 16. Data: 2009-03-24 09:21:08
    Od: "Marcin" <brak_Maila@brak_Maila.pl>

> [...]
    > dużo
    > miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi. Dużo=np tyle treści, ile ma ten

    Witam

    proponuje program Smart. Domyślnie pozycja faktury może mieć 255 znaków ale
    w tym przypadku można zdefiniować parametr pozycji sprzedaży po tytułem Opis
    jako pole typu Memo (tego typu pole moze mieć dowolną długość). Następnie
    można skonfigurować wydruk faktury aby zamiast domyślnej nazwy pozycji
    faktury pokazywała w to miejsce opis.
    Program do pobrania ze strony: http://www.smart-system.pl
    Wersja testowa do 100 dokumentów sprzedaży lub magazynowych.
    W twoim przypadku jeśli tylko nie bedziesz prowadził magazynu to koszt
    zakupu = 100 zł netto więc nie wiele.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 17. Data: 2009-03-31 12:29:57
    Od: "w...@g...com" <w...@g...com>

    On 21 Mar, 12:22, "Marek" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi. Dużo=np tyle treści, ile ma ten mój

    W naszym programie do faktur wygodnie wpisuje się długie nazwy
    produktu/usługi.
    Sprawdź sam: www.infakt.pl
    Dostępna jest wersja bezpłatna (jeśli wystawiasz do 3 faktur
    miesięcznie) oraz płatne jeśli wystawiasz więcej faktur.

  • 18. Data: 2009-03-31 12:59:25
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <n...@g...pl>

    > W naszym programie do faktur wygodnie wpisuje si=EA d=B3ugie nazwy
    > produktu/us=B3ugi.
    > Sprawd=BC sam: www.infakt.pl
    > Dost=EApna jest wersja bezp=B3atna (je=B6li wystawiasz do 3 faktur
    > miesi=EAcznie) oraz p=B3atne je=B6li wystawiasz wi=EAcej faktur.

    nie w naszym programie TYLKO w naszym serwisie jak juz.
    Nie jestem zainteresowany. RObie swoj program.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-04-01 12:58:09
    Od: "falen" <f...@g...pl>

    Marek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi. Dużo=np tyle treści, ile ma ten mój

    Polecam program do faktur http://wfirma.pl
    W podstawowej wersji jest za darmo.

  • 20. Data: 2010-03-17 20:08:36
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    On 21.03.2009 11:22, Marek wrote:
    > Poszukuj? jakiego? niedroegiego lub free programu do fakturowania. Sprawa niby
    > prosta, oferta rynkuj est bardzo du?a, gdyby nie jeden wym?g: musze mie? du?o
    > miejsca na wpisanie nazwy towaru/us?ugi. Du?o=np tyle tre?ci, ile ma ten m?j
    > news.... Mo?e mi kto? co? poradzi? ?
    > Marek

    bez ograniczeń co do długości indeksu masz w <a href="elaboro.pl">
    program </a>

    www.elaboro.pl