  • Data: 2005-11-20 14:41:37
    Temat: Progi podatkowe
    Od: "seba" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prowadzę DG i wyglada na to ze w listopadzie przeskoczę próg podatkowy i mam
    do was pytania.

    1. Czy kwota do progu to jest pozycja "Podstawa odliczenia podatku" z
    pozycji "I" na PIT-5 ?

    2. Wiem że w przypadku pracy na Umowę o prace jesli przekraczałem próg a
    moja żona nie pracowała składałem pisemko pracodawcy ze będziemy się
    rozliczali razem i zona nie uzyskuje dochodów a pracodawca dalej odprowadzal
    tylko 19%
    - czy w przypadku DG też tak moge zrobić ?
    - jesli tak to czy takie pisemko jest potrzebne i komu ?

    3. Jesli mi się uda jednak w listopadzie nie wpaść w próg podatkowy tylko w
    grudniu jak wtedy to traktuje ?

    Pozdrawiam Grupowiczów
    Seba