    From: "calexico" <c...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Problemow z platnikiem ciag dalszy
    Date: Mon, 2 Aug 2004 20:35:12 +0200

    Przeszukujac internet natrafilem na kolejne możliwe rozwiazanie mojego
    problemu. Zamiana mdac 2.8 na wersje 2.7.
    Postępuję zgodnie ze znalezionym opisem - niestety windows dochodzi do
    momentu w ktorym stwierdza ze mdac jest
    niezbedny do prawidlowego funkcjonowania aplikacji sql
    co prawda daje mi mozliwosc "jezeli nadal chcesz odistalowac to kliknij
    dalej" ale tylko teoretycznie bo "dalej" jest nieaktywne.
    Ktos wie moze jak to odinstalowac?? Próbowałem tez po prostu zaonstalowac
    2.7 ale zaraz po instalacji wywala bład i jak sprawdzam wersje to dalej na
    kompie jest mdac 2.8.
    pozdrawiam
    calexico