  • Data: 2002-10-10 22:00:30
    Temat: Premia Podatkowa
    Od: g...@m...com.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ustawa o restrukturyzacji niektórych należności publicznoprawnych daje
    również możliwość wpisania w koszty nieściągalnych długów od naszych
    kontrahentów.
    Tak więc jak się zorientowałem: zgłaszamy wykaz wierzytelności do US i
    wpisujemy w KPiR jako koszt wartość z wykazu.
    Mam pytanie a co się stanie jak dłużnik w końcu nam zapłaci (po wpisaniu
    jego długu w koszty)?
    I pytanie nr 2: czy dłużnik po skorzystaniu przeze mnie z "Premii
    Podatkowej" jest "rozgrzeszony"?
    W tych pytaniach chodzi o to czy korzystając z "Premii Podatkowej" nie
    zamykamy sobie furtki na ewentualny odbiór zaległej należności, która jest
    przecież znacznie większa od zysku z "Premii".

    Pozdrawiam
    Piotr