  • 1. Data: 2003-12-08 19:27:51
    Temat: Prawo do 'dużej' ulgi budowlanej po oszczędzaniu w kasie mieszkaniowej
    Od: "owrank" <owrank@no_spam.gazeta.pl>

    Cześć !
    Czy ktoś z Was orientuje się, czy jezeli oszczędzałem przez 3 lata w kasie
    mieszkaniowej, miałem odliczenie podatkowe z tytułu kasy mieszkaniowej, i w
    czerwcu 2002 wycofałem z niej środki (bez kredytu kontrkatowego) za które
    zakupilem działkę w 2002 roku, następnie uzyskałem pozwolenie na budowę w
    2003 roku i zamierzam się budować teraz (no może raczej na poczatku
    przyszłego roku) to czy mam jakiekowliek prawo do dużej ulgi budowlanej ???

    Może dla wielu z Was to pytanie wydać sie naiwne, ale gdzieś mi się obiło o
    uszy, że oszczędzania w kasie oznaczało nabycie praw do dużej ulgii... (ale
    oczywiście prawie na pewno się mylę ;).

    Z góry dziekuję za pomoc.
    O.