    Date: Thu, 28 Apr 2005 19:40:05 +0200
    From: Adam Warski <a...@t...andthatpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Praca zdalna za granicą

    Witam,
    dostałem na 3 miesiące pracę w firmie, której siedziba znajduje się w
    Szwajcarii, ale pracuję z domu (w Polsce). Jak wygląda rozliczanie
    podatku w tym przypadku? Bo ani ja tego nie wiem, ani firma, w której
    mam pracować. Szukałem trochę w sieci i z tego co znalazłem wynika, że
    powinienem płacić podatek w obu krajach, przy tym przy rozliczeniu w
    Polsce mogę sobie podatek zapłacony w Szwajcarii odpisać. A kto płaci
    podatek w Szwajacarii, ja czy "oni"? Czy muszę tam składać jakieś zeznanie?

    --
    Pozdrowienia,
    Adam Warski