  • Data: 2006-10-14 19:13:30
    Temat: Praca a renta rodzinna, może ktoś pomóc ?
    Od: "Paweł " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jako młody człowiek zaczynam postanowiłem iść do pracy. Od pracodawcy
    dostałem dokumenty do wypełnienia. Jednym z nich jest oczywiścię PIT-2, a w
    nim wyraźnie jest napisane
    1) nie otrzymuję emerytury lub renty za pośrednictwem płatnika

    Więc co z tym zrobić ? Rentę otrzymuję po zmarłym ojcu, uczę się.
    Może mi ktoś powiedzieć co mam zrobić ? Wypełnić inny PIT ?
    Nie znam się na podatkach, jest to moja pierwsza praca, dopiero raczkuję w
    tych dziedzinach. ;)

    Oraz jak podejmę pracę to czy stracę rentę rodzinną ?
    Słyszałem coś takiego, że po prostu na koniec roku muszę zapłacić jakiś
    podatek a rentę będę normalnie otrzymywał w czasie gdy będę pracował oraz się
    uczył.
    Może ktoś rozwiać moje wszystkie wątpliwości i wyjaśnić dość sensownie co mam
    zrobić ?

    Dziękuję z góry za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Paweł