eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPośrednik w handlu nieruchomościami-czy konieczna licencja › Pośrednik w handlu nieruchomościami-czy konieczna licencja
  • Data: 2007-12-09 23:53:16
    Temat: Pośrednik w handlu nieruchomościami-czy konieczna licencja
    Od: "lex" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ! Prosze o informację lub linki na temat : czy potrzebna jest
    licencja na prowadzenie biura handlu nieruchomościami . W prasie podawano
    informacje , że istnieje projekt zmian dot. zasad prowadzenia tego typu
    działalności ale nie wiem czy już weszły w życie i jaki jest obecnie stan
    prawny . Jakie są różnice formalno-prawne pomiędzy licencjonowanym biurem a
    biurem bez licencji - zakładając ,że wiedza fachowa jest taka sama .Czy
    biuro z licencją ma większe uprawnienia niż bez i czy może osiągać z tego
    tytułu większe korzyści ? Chodzi mi o to czy licenconowane może żądac od
    klienta czegoś co temu bez licencji nie pozwala na to prawo .
    Dziękuje z góry za informacje.Andrzej H.