  • Data: 2002-10-29 07:41:00
    Temat: Pośrednictwo, sprzedaż nieruchomości
    Od: "Olo" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym założyć działalność gospodarczą: pośrednictwo, sprzedaż
    nieruchomości, głównie w celu nabywaniu nieruchomości (działek) i
    sprzedawaniu ich.
    Działalność chcę prowadzić sam (jednoosobowo), jaką formę prawną polecanie,
    jakie podatki będę musiał płacić, jaki zus?
    Gdy o coś istotnego nie zapytalem lub nie wyjaśniłem to również prosze o
    podpowiedź.

    Pozdrawiam
    Olo