  • 1. Data: 2003-03-21 12:08:27
    Temat: Poradniki biznesowe - KUP?
    Od: towarzysz Vader <v...@w...rzeszow.net>

    Czy koszt ksiazki - poradnika na temat prowadzenia DG jest KUP?

    Przypomnialo mi sie jeszcze jedno. Chce wsadzic komputer do EST.
    Poniewaz kupilem go w 2002, musze go wycenic. Czy jako podstawe do
    wyceny biore ceny podzespolow z VATem czy bez (VATu od tych podzespolow
    przeciez nie odliczalem).

    --
    towarzysz Vader
    http://www.rzeszow.net/

  • 2. Data: 2003-03-24 20:57:01
    Temat: Re: Poradniki biznesowe - KUP?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Mar 2003, towarzysz Vader wrote:

    >+ Czy koszt ksiazki - poradnika na temat prowadzenia DG jest KUP?

    Jak to niektórzy mawiają: "każdy odpowiada za siebie".
    Ja był dał bez namysłu :)

> [...]
    >+ Poniewaz kupilem go w 2002, musze go wycenic. Czy jako podstawe do
    >+ wyceny biore ceny podzespolow z VATem czy bez (VATu od tych podzespolow

    Pomijając różnie komentowaną kwestię sposobu wyceny - to wg ustawy
    o VAT jeśli ustawowo odliczyć nie mogłeś, to jest KUP. Czyli
    tak jak piszesz :) - zaliczyć brutto.

    pzdr, Gotfryd