  • 1. Data: 2003-03-21 09:10:50
    Temat: Lakal - VAT
    Od: "Kabi" <k...@g...pl>

    Wiatam

    Za wynajmowane przez moja firme biuro place miesiecznie 200zł VAT'u.
    Czy moge zarzadac zwrotu tego VAT'u od US ?
    Czy te pieniadze zostana mi zwrocone tak jak pieniadze za srodek trwaly (tzn
    na konto w banku) ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-21 15:03:29
    Temat: Re: Lakal - VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 21-03-2003 10:10, Użytkownik Kabi napisał:
    > Wiatam
    >
    > Za wynajmowane przez moja firme biuro place miesiecznie 200zł VAT'u.
    > Czy moge zarzadac zwrotu tego VAT'u od US ?
    Nie.

    > Czy te pieniadze zostana mi zwrocone tak jak pieniadze za srodek trwaly (tzn
    > na konto w banku) ?
    Nie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-21 15:42:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    VAT'u.
    > Nie.

    > Nie.
    >
    > Maddy

    Tak dodatkowo interesuje mnie
    dlaczego akurat na ten vat z wynajmu tak się
    Kabi uparłaś/łeś?
    Ciekawi mnie co robisz z innym vatem?

    PS
    A ja żądam i zwracają :-)))