  • 1. Data: 2003-03-20 22:33:17
    Temat: darowizna i vat
    Od: "Tomecki" <t...@c...pl>

    Witam!

    Przekazalem darowiznedla fundacji - w postaci reklamy wydrukowanej w
    miesieczniku, ktory wydaje.
    Spisalem z fundacja umowe, ksiegowa kazala mi wystawic na kwote tej
    darowizny wewnetrzna fakture.
    Jako, ze darowizna byla nie mala, to tez i mam teraz do zaplacenia nie maly
    za nia vat. Jak formalnie rozliczyc takie cos z fiskusem, nie ponoszac
    kosztow vatu? Zalezy mi na tym zeby miec koszty w postaci przekazanej
    darowizny, a nie ponosic kosztow zwiazanych z tym ze mam "dobre serce".

    Prosze o jakas podpowiedz.

    Pozdrawiam
    Tomek