  • 1. Data: 2005-10-17 15:07:26
    Temat: Poprowadzę księgowość firmy/Warszawa i okolice
    Od: "Marta" <k...@o...pl>

    Solidnie poprowadzę pełną księgowość firmy,wyprowadzę zaległości.Poszukuje
    firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, uczciwej i solidnej.Posiadam
    doświadczenie zawodowe, jestem w pełni dyspozycyjna.Najchętniej pełna
    księgowość, płace,ZUS,GUS.
    Warszawa i okolice w kierunku zachodniej strony Warszawy.
    kontakt:0 604-250-124

  • 2. Data: 2005-10-18 16:09:53
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > księgowość, płace,ZUS,GUS.

    a ja przebijam tą ofertę o to, że dokładam gratis prawo pracy, bhp, ochrone
    środowiska, wnioski o dofinansowanie z funduszy unijnych i nie tylko.

    i to wszystko taniej ...... :)))))

    pozdrawiam
    fart