    From: "Anxy" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pomyłka w EŚT
    Date: Tue, 18 Oct 2005 09:50:05 +0200

    Prowadzę księgowość od 2004 roku za pomocą programu "Mała Księgowość" z
    Rzeczpospolitej. Zapomniałam wpisać do EŚT w programie jednej pozycji
    (komputera), gdy przechodziłam z księgowości "papierkowej". Pozycja ta jest
    całkowicie zamortyzowana i problem polega tylko na tym że widnieje tylko w
    starej papierowej książce EŚT, a nie ma jej w komputerze.
    Próby "naprawienia" tego nie udały mi się. Program nie pozwala.
    Czy jest jakiś sposób by wpisać taki zamortyzowany środek "wstecznie"? Jeśli
    nie, to jak najlepiej postąpić?
    Ania
    (KPiR, VAT, memoriał)