  • Data: 2007-01-28 19:33:27
    Temat: Pomocy - "jak" mam sprzedać samochód?
    Od: "mikolaj" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o pomoc w następującej sprawie.
    Chcę sprzedać samochód osobowy, zarejestrowany na mnie ( kupiony w
    trakcie małżeństwa) użyczony żonie do prowadzenia jednoosobowej
    działalności gospodarczej ( KPiR, VAT ), wprowadzony do EŚT,
    amortyzowany.
    Teraz moja niewiedza i pytania:
    Rozważam dwie możliwości:
    1. Samochód sprzedaje żona (faktura, przychód ze sprzedaży..). Co
    zrobić z faktem, że samochód jest zarejestrowany na mnie? Czy kupujący
    nie ma kłopotów przy rejestracji samochodu, w związku z rozbieżnością
    danych na fakturze i w dowodzie rejestracyjnym?
    2. Żona wycofuje samochód z EŚT, samochód sprzedaję ja - jako osoba
    prywatna. Żona musi wykazać przychód ze sprzedaży samochodu, w jaki
    sposób to zrobić?

    Mikolaj