  • Data: 2007-01-29 08:05:58
    Temat: Re: Pomocy - "jak" mam sprzedać samochód?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Jan 2007, CZYŚCIWO wrote:

    > Użytkownik "mikolaj" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Gratuluję fantazji :)
    > Spójrz jeszcze raz w dowód rejestracyjny i przeczytaj na głos kto jest
    > właścicielem.

    A od kiedy błędne wypełnienie dowodu rejestracyjnego uchyla
    faktyczny stan prawny, w postaci współwłasności małżeńskiej
    jak wynikało z postu?
    Z ciekawości pytam :O

    > To własnie ta i tylko ta osoba może widnieć na umowie/fakturze
    > jako sprzedający.

    Jako że sugestia do której zadałem pytanie wyżej wydaje mi się
    byc naciągana, proszę uprzejmie o konkret, czyli podatnie przepisu
    z którego wynika iż:
    - rzeczywiście osoba wymieniona w DR jest (wyłącznym) właścicielem,
    mimo że wpis jest BŁĘDNY
    - jaki przepis stanowi iż dane na f-rze mają pochodzi z DR...

    z pozdrowieniami :)
    - Gotfryd