  • Data: 2004-07-15 09:16:18
    Temat: Pomocy VAT a paliwo
    Od: "pio" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem nowym userem na tej grupie i od tego m-ca prowadze dzialalnosc -
    przegladam archiwum ale nie widze odpowiedzi na moje watpliwosci (pewnie
    gdzies sa :-)

    Dzialalnosc - KPiR

    1. Mam prywatny samochod i prowadze ksiazke ew. poj. - chodzi mi o
    rozliczenie VAT-u za paliwo -( wiem, ze VAT-u nie moge odliczac) czy ten VAT
    gdzies musze zaksiegowac, czy wogole go ignorowac? i jak to sie ma do
    deklaracji VAT-7 gdzie należy wykazać następujące dodatkowe dane :Kwotę
    podatku naliczonego od paliw silnikowych, oleju napędowego oraz gazu, która
    nie podlega odliczeniu od podatku należnego zgodnie z art.88 ust.1 pkt 3
    ustawy.

    2. Gdzie mogę znaleźć w internecie takie wiadomosci jak (najlepiej w jednym
    miejscu):
    - stawka za kilometrowke
    - stawka diety
    - wolna kwota itp