  • 1. Data: 2004-07-15 09:16:18
    Temat: Pomocy VAT a paliwo
    Od: "pio" <p...@i...pl>

    Witam
    Jestem nowym userem na tej grupie i od tego m-ca prowadze dzialalnosc -
    przegladam archiwum ale nie widze odpowiedzi na moje watpliwosci (pewnie
    gdzies sa :-)

    Dzialalnosc - KPiR

    1. Mam prywatny samochod i prowadze ksiazke ew. poj. - chodzi mi o
    rozliczenie VAT-u za paliwo -( wiem, ze VAT-u nie moge odliczac) czy ten VAT
    gdzies musze zaksiegowac, czy wogole go ignorowac? i jak to sie ma do
    deklaracji VAT-7 gdzie należy wykazać następujące dodatkowe dane :Kwotę
    podatku naliczonego od paliw silnikowych, oleju napędowego oraz gazu, która
    nie podlega odliczeniu od podatku należnego zgodnie z art.88 ust.1 pkt 3
    ustawy.

    2. Gdzie mogę znaleźć w internecie takie wiadomosci jak (najlepiej w jednym
    miejscu):
    - stawka za kilometrowke
    - stawka diety
    - wolna kwota itp

    pozdrowienia pio

  • 2. Data: 2004-07-15 09:44:53
    Temat: Re: Pomocy VAT a paliwo
    Od: "pio" <p...@i...pl>

    Juz cos znalazlem:

    Samochod nie jest w srodkach trwalych - czyli:
    - paliwo rozliczam brutto bez rozlicznia VAT
    - inne np. naprawa, bilety parkingowe, ubezpieczenie itp rozliczam netto +
    odliczam VAT

    Dobrze mowie?? - ale co z tym formu. VAT-7 ???

    I jesli ktos zna to poprosze o podanie linku to strony (jesli istnieje) z
    kwotami kilometrowek, wolnych kwot itp

    pio

  • 3. Data: 2004-07-15 11:31:30
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "pio" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    +
    > odliczam VAT
    >
    > Dobrze mowie?? - ale co z tym formu. VAT-7 ???

    Dobrze mówisz.
    A do VAT-7 sumujesz kwoty nieodliczonego vat'u i załatwione.

    > I jesli ktos zna to poprosze o podanie linku to strony (jesli istnieje) z
    > kwotami kilometrowek, wolnych kwot itp

    http://www.pit.pl/pages/i/4503.php

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński