eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPomieszanie z poplątaniem › Pomieszanie z poplątaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "misiek" <k...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pomieszanie z poplątaniem
    Date: Tue, 10 Sep 2002 10:50:37 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <alkbmo$ds3$1@sunsite.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-1441.jgora.dialog.net.pl
    X-Trace: sunsite.icm.edu.pl 1031647769 14211 62.87.158.161 (10 Sep 2002 08:49:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Sep 2002 08:49:29 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:65779
    [ ukryj nagłówki ]

    Dlaczego nie przewoźnicy mają płacić za zjeżdżanie i remonty dróg tylko
    biedni polscy podatnicy mają wyściełać gładkie asfalty TIR-om z UE? Dlaczego
    mamy dokładać do obcych interesów?

    Winiety nie uzdrowią dróg?

    Polska wchodząc do UE będzie musiała udostępnić sieć 4800 km dróg krajowych
    unijnym tirom. Tylko co dziesiąty kilometr tej sieci wytrzyma jednak
    obciążenie zachodnich ciężarówek - pisze "Gazeta Prawna".

    Już teraz wiadomo, że nasze drogi nie są przygotowane do dodatkowego ruchu i
    ulegną dalszej degradacji. Specjaliści szacują, że w chwili przystąpienia
    Polski do Piętnastki ruch ciężarówek na naszych międzynarodowych trasach
    wzrośnie dwukrotnie. Będziemy mieli więc drogi jeszcze bardziej zniszczone,
    a także chyba niemal taką samą ich długość.

    Resort infrastruktury obliczył bowiem, że za pieniądze zebrane z winiet
    będzie można wybudować tylko 50-80 km autostrad i dróg ekspresowych -
    dowiedziała się "Gazeta Prawna". Według niej, ten powszechnie krytykowany
    dodatkowy podatek nie uzdrowi więc sytuacji w polskim drogownictwie.

    Program budowy nowych dróg do 2005 roku ma szansę realizacji jedynie przy
    ogromnym wsparciu finansowym Unii Europejskiej, przekraczającym - zdaniem
    szefów naszego drogownictwa - nawet planowane wydatki.

    http://info.onet.pl/551003,11,item.html?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1