  • Data: 2002-01-25 19:28:33
    Temat: Polskie ZOO
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    właśnie zapodano mi informację, że może działać taki układ:

    -- Spółka z o.o.
    -- właściciele nie są jej pracownikami, więc nie płacą ZUSu, BA!
    pobierają nawet zasiłek dla bezrobotnych
    -- w spółce nie pracuje NIKT (nie ma pracowników)
    -- właściciele są w zarządzie i jako zarząd są uprawnieni do
    prowadzenia dokumentacji, wystawiania faktur oraz do świadczenia usług

    Przecież to paranoja! Dlaczego jednocześnie można brać zasiłek i
    prowadzić spółkę? Jak ja mam SC to wali mnie po ZUSie co miesiąc
    600zł. A przy zoo biorą jeszcze 600zł jako zasiłek?
    Czyli oni są:
    + 600zł niepłaconego zusu
    + 600zł zasiłku

    A ja