  • 1. Data: 2004-03-29 18:56:00
    Temat: Podatki/US 03/04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam,
    do kiedy dokladnie nalezy zglosic wszystkie swoje dochody do US?

    Czy jezeli pracodawca (umowa o dzielo) wystawil za mnie pit-B i odprowadzil
    podatek, to musze cos jeszcze robic? Czy termin do 31 marca jest wazny
    tylko jezeli mam cos placic do US (tzn gdy sam odprowadzam podatek a nie
    robi tego zleceniodawca)?

    Do US mam sie zglosic z - umowa o dzielo, wypelnionym pitem B, czyms
    jeszcze?

    Jakie inforamcje mam miec przygotowane?

    Ktore dochody mam rozliczyc w tym roku, tzn wszyskie od 2003.01.01 do
    2003.12.31? Liczy sie data podpisania umowy, pierwszej wplaty (zaliczka),
    ostatniej wplaty, czegos innego?

    Pozdrawaim

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2004-03-30 03:26:35
    Temat: Re: Podatki/US 03/04
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
    > Witam,
    > do kiedy dokladnie nalezy zglosic wszystkie swoje dochody do US?

    do 30 kwietnia. Liczy się data zaniesienia do US lub data wysłania na
    poczcie

> [...]
    > podatek, to musze cos jeszcze robic? Czy termin do 31 marca jest wazny
    > tylko jezeli mam cos placic do US (tzn gdy sam odprowadzam podatek a nie
    pracodawca jest na umowę o pracę, ti co najwyzej "dziełodawca".
    No wiec, jak pracodawca odprowadził, to co najwyżej zaliczkę na podatek, co
    nie ma nic wspólnego z rozliczeniem podatku za cały rok.

    > Do US mam sie zglosic z - umowa o dzielo, wypelnionym pitem B, czyms
    > jeszcze?
    z niczym wymienionym powyżej.
    ściągnij z www.pity.pl programik do wypełniania pitów i wypełnij pit-37.
    odpowiednie dane przepisując z pit-b.
    wydrukuj, podpisz i wyślij. Tylko pit-37.
    Pit-b i wszystko pozostałe łącznie z kopią pit-37 trzymasz w domu przez 5
    lat. I nie radzę zgubić.

    > Jakie inforamcje mam miec przygotowane?

    żadne, po co w ogóle chcesz się do US wybierać.

    > Ktore dochody mam rozliczyc w tym roku, tzn wszyskie od 2003.01.01 do
    > 2003.12.31? Liczy sie data podpisania umowy, pierwszej wplaty (zaliczka),
    > ostatniej wplaty, czegos innego?
    Generalnie, sumujesz to co dostałeś na pit-8b, pit-11.
    są dochody postawione do twojej dyspozycji w 2003 roku.