  • 1. Data: 2006-08-30 19:33:00
    Temat: Podatek od sprzedaży działki
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam działkę (darowizna), którą chcę sprzedać przed upływem 5 lat.
    Chciałem się dowiedzieć, czy gmina może pobrać ode mnie jakiś podatek w
    związku ze sprzedażą nieruchomości położonej na terenie tej gminy?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-10 19:37:42
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży działki
    Od: "magda_kulik" <magda_kulik@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    Witam mam podobny problem i prosilabym o po moc.kupilam działkę którą sprzedałam po
    roku , nastepnie kupilam 2 i chce wybudować dom .Czy mam zaplacić podatej jak jestem
    zwolniona i czy mam przedstawić faktury i dokumenty . Czy wystarczy sama wartość domu
    który wybuduje? W jaki sposób mam udowodnić że dom jest wybudowany za te pieniadze?
    Bardzo prosze o pomoic w tym temacie Dziekuje