  • 1. Data: 2005-11-12 10:47:59
    Temat: Podatek od premii??
    Od: "ula" <m...@a...pl>

    Bardzo proszę o pomoc.
    Dostalam propozycję pracy w której wynagrodzenie wynosi 3700 Brutto: 2310
    podstawowe wynagrodzenie i 1390 premium.
    Chciałam prosić o radę ile będzie wynosiło moje wynagrodzenie netto? Czy
    podatek będzie również potrącony od premii?
    Z góry dziekuje

  • 2. Data: 2005-11-12 11:14:53
    Temat: Re: Podatek od premii??
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "ula" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy
    > podatek będzie również potrącony od premii?

    Od całości tzn 3700 będą najpierw obliczone składki społeczne,
    zdrowotne, potem podatek ;)
    Ile na rękę będzie, to poszukaj kalkulatora wynagrodzeń:

    O np. tu: http://praca.gazeta.pl/praca/0,47377.html

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)