  • 1. Data: 2005-03-02 23:15:35
    Temat: Podatek od odsetek za zwloke?
    Od: "stif" <g...@p...onet.pl>

    Czy placi sie podatek od odsetek ustawowych za zwloke? Tak samo jak od odsetek w
    banku?

  • 2. Data: 2005-03-03 08:01:03
    Temat: Re: Podatek od odsetek za zwloke?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "stif" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy placi sie podatek od odsetek ustawowych za zwloke? Tak samo jak od
    odsetek w
    > banku?
    ----------------------------------
    Podatek od zapłaconych odsetek ? Chyba cos nie rozumiem .
    Wiola

  • 3. Data: 2005-03-03 08:12:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    Użytkownik Wiola napisał:
    > Użytkownik "stif" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > odsetek w

    > ----------------------------------
    > Podatek od zapłaconych odsetek ? Chyba cos nie rozumiem .

    Przedpiśca nie napisał, że chodzi o zapłacone, pewnie chodzi o
    otrzymane :)

    spp

  • 4. Data: 2005-03-03 11:05:42
    Od: "stif" <g...@p...onet.pl>

    Oczywiscie, ze chodzi o otrzymane. Zenujace, ze sa tu watpliwosci.
    Przy okazji podobny problem. Czy obowiazuje podatek od 3 miesiecznego
    odszkodowania (w formie 3 pensji) za rozwiazanie przez pracownika umowy o prace
    bez wypowiedzenia (z winy pracodawcy)?

  • 5. Data: 2005-03-03 11:19:12
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    > Oczywiscie, ze chodzi o otrzymane. Zenujace, ze sa tu watpliwosci.

    Jeżeli na bieżąco przeglądałbyś/przeglądałabyś grupę, sam byś wiedział jakie
    tu są zadawane pytania i żenującym by to dla ciebie nie było.

    Jeżeli już, to żenującym jest jedynie twój komentarz.

    Nie pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 6. Data: 2005-03-03 11:39:14
    Od: "stif" <g...@p...onet.pl>

    Bardzo prosze nie zasmiecac tego postu. Jesli ktos zna odpowiedz na moje
    pytania, to bede za nie wdzieczny. Reszta komentarzy jest zupelnie zbedna.

  • 7. Data: 2005-03-03 12:22:26
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "stif"
    > Oczywiscie, ze chodzi o otrzymane. Zenujace, ze sa tu watpliwosci.
    --------------------
    Wybacz za moją żenującą wątpliwość i zaśmiecanie twojego postu ale gdybys
    pierwsze pytanie zadał bardziej precyzyjenie nie było by żenady.
    Pozdrawiam Wiola

  • 8. Data: 2005-03-03 12:36:49
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    > Bardzo prosze nie zasmiecac tego postu. Jesli ktos zna odpowiedz na moje
    > pytania, to bede za nie wdzieczny. Reszta komentarzy jest zupelnie zbedna.

    >Oczywiscie, ze chodzi o otrzymane. Zenujace, ze sa tu watpliwosci.

    Skoro reszta komentarzy jest zupełnie zbędna, to byłbyś na tyle uczciwy i
    sam nie komentował odpowiedzi osób, które starają ci się odpowiedzieć na
    pytanie.

    Łukasz Kaliński

  • 9. Data: 2005-03-03 12:48:41
    Od: "oloix" <o...@t...pl>

    "Wiola" <p...@s...com.pl> wrote in message

    > Użytkownik "stif"
    > --------------------
    > Wybacz za moją żenującą wątpliwość i zaśmiecanie twojego postu ale gdybys
    > pierwsze pytanie zadał bardziej precyzyjenie

    bylo postawione jasno a jak nie to wystarczy powiedziec ze za otrzymane jest
    lub nie ma podatku.

    sam jestem zainteresowany odpowiedzia, ale jeszcze nie padla

    --
    *** gg:3423177 | tlen: oloix ***

  • 10. Data: 2005-03-03 13:27:48
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/3/2005 1:48 PM, Użytkownik oloix napisał:

    > bylo postawione jasno a jak nie to wystarczy powiedziec ze za otrzymane jest
    > lub nie ma podatku.

    Spróbuj odpowiedzieć na pytanie o co chodziło pytającemu w zdaniu drugim
    czyli: "Tak samo jak od odsetek w banku?". Odpowiedz na to pytanie a
    przyznam Ci rację.

    --
    gefragt