  • 1. Data: 2005-03-02 23:23:06
    Temat: Czy tak mozna ??
    Od: "koSio" <kosioo[wytnijto]@gazeta.pl>

    Witam - mam krótkie pytanko:

    Zamontowałem sobie szafę wnękową i z tego co się orientuję mogę to odpisać od
    podatku,ale czy w przypadku kiedy mam na tą szafę fakturę nievatowską czy także
    mogę to odpisać !! Czy prawdą jest że tylko faktury vat kwalifikują sie do
    odpisu ???

    Pozdrawiam
    koSioo

  • 2. Data: 2005-03-03 06:33:02
    Temat: Re: Czy tak mozna ??
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "koSio" <kosioo[wytnijto]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    także
    > mogę to odpisać !! Czy prawdą jest że tylko faktury vat kwalifikują sie do

    Tak, niestety tylko faktury vat.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński