  • 1. Data: 2006-12-09 19:25:53
    Temat: Podatek od Nieruchomosci
    Od: "skyland.wroc" <s...@g...pl>

    Witam !
    Czy moze ktoś wie jak to będzie po 1.01.2007.
    Chodzi dokladnie o zakup domu za 150.000. Kto płaci niby te nowe 19% bo
    słyszałem iż zarówno sprzedający jak i kupujący (niezła danina na
    państwo ). Ponoć jeśli właściciel był zameldowany dłuzej niz 12 miesiecy to
    nie powinien zapłacić...

  • 2. Data: 2006-12-12 09:53:29
    Temat: Re: Podatek od Nieruchomosci
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chodzi dokladnie o zakup domu za 150.000. Kto płaci niby te nowe 19% bo
    > słyszałem iż zarówno sprzedający jak i kupujący (niezła danina na
    1. To podatek dochododwy od osób fizycznych nie od nieruchomości
    2. Płaci go tylko sprzedający
    3. Płaci go od dochodu - nie od przychodu

    Ponoć jeśli właściciel był zameldowany dłuzej niz 12 miesiecy to
    > nie powinien zapłacić...
    >
    >Tak to jest warunek zwolnienia.
    Inne zwolnienei to posiadanei nieruchomości przez co najmniej 5 lat.