  • Data: 2007-01-09 01:37:30
    Temat: Podatek VAT Irlandia a eBay
    Od: "Dekiel" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie byc moze ktos tutaj bedzie sie orientowal jak sie ma sprawa
    w temacie. Chce sobie kupic laptopa i wiem ze w polsce akcyza wynosi 0% ale
    VAT 22% podobno na wyspy mozna zamowic towar ze stanow i kontrola celna nie
    dobierze mi sie do skory - w sensie nie nalicza VATU...czy to prawda bo juz
    w gaszczu informacji mozg mi sie przegrzal...prosze o wyrozumialosc -
    przegladalem archiwa roznych grup i albo nie wiem jak szukac albo faktycznie
    nie ma nic na ten temat...moze znajdzie sie jakis specjalista od podatku VAT
    w Irlandii :))

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Lukasz