eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPlatnik - skladka na ubezpieczenie rentowe za lipiec 2007 › Platnik - skladka na ubezpieczenie rentowe za lipiec 2007
  • Data: 2007-08-17 07:31:41
    Temat: Platnik - skladka na ubezpieczenie rentowe za lipiec 2007
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Moze mi ktos pomoze okielznac mojego PLATNIKA
    i zmusic go do wyliczenia za lipiec 2007
    kwoty ubezpieczenia rentowego w kwocie 162,55
    (dane z http://www.pit.pl/pages/i/289.php )
    a nie tak jak bylo za czerwiec 211,31zl
    Mialem ostatnio klopoty z komputerkiem
    wplacilem z danych na PIT ale musze jeszcze wyslac papierki
    ale nie moge (hehe... po cofnieciu daty ) zmusic PLATNIKA
    aby wyliczyl te 162,55
    :(
    z pozdrowieniami i usmiechami
    smal