  • 1. Data: 2003-02-03 11:30:06
    Temat: Płatnik nowy - moze ktoś ma?
    Od: "joanna_w" <j...@w...pl>

    Witam

    mam ogromną prośbę, moze ktos z grupowiczów
    ma już płatnika 4 - bo ja dzisiaj od rana nie mogę
    ściągnąć - jeśli ktos ma to proszę o przesłanie na mój e-mail.

    Pozdarwiam
    Joanna

  • 2. Data: 2003-02-03 12:32:33
    Temat: Re: Płatnik nowy - moze ktoś ma?
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > ściągnąć - jeśli ktos ma to proszę o przesłanie na mój e-mail.
    nooo..ale ten plik ma 10 MB, a jak bym chcial go wyslac to pewnie ze 13 sie
    zrobi...konto na WP na pewno tego nie przyjmie

    bubbaaa

  • 3. Data: 2003-02-03 13:03:53
    Od: "faktornik" <f...@o...pl>

    Sciągaj z gdańskiego serwera, po próbach działa najsprawniej
    http://pp.gdansk.zus.pl/dystrybucja/a1_4_01_001/

  • 4. Data: 2003-02-03 23:25:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "joanna_w" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > mam ogromną prośbę, moze ktos z grupowiczów
    > ma już płatnika 4 - bo ja dzisiaj od rana nie mogę
    > ściągnąć - jeśli ktos ma to proszę o przesłanie na mój e-mail.

    Za duży płątnik za mała skrzynka.
    Próbuj późną noca lub nad ranem 7-8.

    Sark

  • 5. Data: 2003-02-06 20:34:22
    Od: "Kris" <monsterg[nospam-to-usunac]@pertus.com.pl>

    Ściągajcie z prokomu idzie max (przynajmniej serwery mają dobre:) transfer.
    www.pp.prokom.com.pl