  • Date: Mon, 16 Feb 2004 05:52:25 +0100
    From: "328.28.00" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [Pilne] Wczesniejsza FV.

    witam
    mam taki problem, z chwila rejestracji DG w UM i terminem
    wydania decyzji w tym samym dniu wystawilem FV dla klienta.
    Niestety w UM przytrzymali decyzje o wpisie do dzialalnosci.
    Wydali ja dopiero tydzien pozniej.

    Ja w tym czasie 31.01 wystawilem FV. Zgodnie z prawem, nielegalnie
    niestety klient wprowadzil sobie ja juz w koszty i uwzglednil
    w deklaracji VAT za mc styczen - i z czego dowiedzialem sie
    mc styczen zamknal.

    Co w takim wypadku zrobic?

    1) Napisac list polecony do klienta aby zrobil korekte za styczen
    i wywalil FV moja do kosza, natomiast ja wysle mu "swieza" z terminem
    wystawienia FV w Lutym, + przeprosiny

    2) Napisac wyjasnienie do fiskusa o zaistnialym problemie + zaplata
    (odliczenie podatku Vat)

    3) Inne.

    Prosze poradzcie najlepsze i maloproblemowe rozwiazanie.
    Dzieki.

    R,
    --

    MyEmail: PL(http://tinyurl.com/25436) EN(http://tinyurl.com/32726)