  • Data: 2004-03-23 17:15:58
    Temat: PIT37 - laik :-(
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o wyrozumialosc, bo bede pytal o podstawy (kiedys trzeba zaczac).
    Chodzi rozliczenie zony. Rok temu rozliczalismy sie wspolnie (zrobilo to
    biuro) i korzystalismy z ulgi budowlanej. W tym roku z powodu mojej DG na
    karte musimy rozliczyc sie indywidualnie. Ja dalej bede korzystal z ulgi
    budowlanej (nowe faktury i brak pokrycia w roku zeszlym)
    1.czy zona moze w tej sytuacji korzystac z ulgi budowlanej (budowa zaczeta
    przed slubem przeze mnie)? Nie mam faktur na zone zwiazaneych z budowa -
    bore na siebie.
    2.w PIT37 zony w poz.D40-D42 mam zaznaczyc ze PIT/D dolaczam do swojego
    PITa37 i podac swoj NIP i US? Jesli zona z moich odliczen nic nie ma to po
    co to?
    3.obliczenia robilem w programie PITy'2003 i chcialbym to wydrukowac na
    atramentowce. Niestety wydruk nie miesci mi sie na stronie - musze przesunac
    wydruk o 5mm Czy to dopuszczalne? Czy do US nalezy udac sie z 2 kopiami by
    na drugiej kopi zabrac pieczatki US?
    4.Moze lekarz odliczyc (PIT37 poz.I116 a na PIT/O C.2 poz4) otoskop i
    mloteczek neurologiczny?

    Adam