eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPIT - do kiedy pracodawca musi wysłać? › PIT - do kiedy pracodawca musi wysłać?
  • Data: 2006-02-10 13:42:39
    Temat: PIT - do kiedy pracodawca musi wysłać?
    Od: Alojzy Kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzień dobry.

    Czy jest jakiś ustawowy termin, do którego pracodawca ma obowiązek
    wysłać PIT za 2005 rok? W zeszłym roku pracowałem kilka miesięcy
    w firmie, w której panował (i chyba panuje) straszny bałagan itd. Aby
    otrzymać wypłatę trzeba bylo wielokrotnie upominac się właściciela o to.
    Z tego względu znalazłem nową pracę.

    Obecnie mam problem polegający na tym, że nie otrzymałem świadectwa
    pracy, tzw. jarmuł oraz pitu do rozliczenia się z US.

    Posiadam umowę o pracę z tamtą firmą oraz rozwiązanie tejże umowy na
    mocy porozumienia stron.

    Kilka dni temu wyslałem maila ponaglajacego, lecz nie mam odpowiedzi. Co
    można zrobić w takiej sytuacji skoro nie posiadam pita od tego
    pracodawcy za 4 miesiące pracy u niego?

    --
    Pozdrawiam,
    Alojzy Kluska

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1