  • Data: 2002-03-09 17:57:19
    Temat: PIT 8B - sankcje za niewystawienie
    Od: "Fiodor" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W minionym roku pracowalem dwukrotnie u jednego pracodoawcy (raz umowa o
    dzielo, raz umowa zlecenie)
    Do chwili obecnej nie otrzymalem od niego pitu 8b a zdaje sie ze jest
    zobligowany mi go wydac?
    Jakie moga byc sankcje dla niego za niedopelnienie obowiazku dostarczenia mi
    tegoz pitu?
    I jakie moga byc konsekwencje dla mnie jesli nie rozlicze sie z fiskusem
    wlasnie z powodu braku tego pitu? Nadmieniam ze nie mialem innych przychodow
    niz te dwie umowy a w sumie ich wartosc jest nizsza od kwoty wolnej od
    podatku.
    pozdrawiam i czekam na info
    Fiodor