    From: "Piotr " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT 51 - opóźniona zapłata
    Date: Fri, 20 Feb 2004 13:15:15 +0000 (UTC)

    Witam, nie zapłaciłem jednego z podatku PIT (sam płącę, pracodawca daje mi
    100% zarobku).Przyszło wezwanie od Urzędu Skarbowego, że mam wpłacić w ciągu
    3 dni, zadzwoniłem do dwóch tygodniach do Urzedu pod podany nr.
    Poborca Skarbowy powiedział, że należy osobiście i u niego a nie w kasie,że
    sam nie wylicze odsetek itp. Trochę podejrzanie mi brzmiało,że nie chciał na
    konto wpłaty.
    Co mam zrobić by być pewien, że nie ma przekrętu?
    Co prawda wspominał, że da pokwitowanie...

    Pozdrawiam

    Piotrek