eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPIT 38 - koszt uzyskania przychodu - cała prowizja od kredytu czy tylko jej część ??? › PIT 38 - koszt uzyskania przychodu - cała prowizja od kredytu czy tylko jej część ???
    From: "Kamil" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT 38 - koszt uzyskania przychodu - cała prowizja od kredytu czy tylko jej
    część ???
    Date: Fri, 31 Mar 2006 14:39:33 +0200

    Witam,

    Wziąłem kredyt na zakup akcji w ofercie publicznej w wysokości 1 700 000 PLN
    i zapłaciłem prowizję od tego kredytu w wysokości 3230 PLN.
    Ze wzgędu na redukcję kupna, kupiłem akcje tylko za 49 416 PLN.

    Czy kosztem uzyskania przychodu jest cała prowizja jaką zapłaciłem czy tylko
    jej część (proporcjonalna do faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu) ???

    Jeśli ktoś jest zorientowany w tej kwesti, bardzo proszę o pomoc.
    Gdzie można znaleźć przepisy regulujące ten temat.