  • Data: 2005-02-03 17:58:07
    Temat: [PIT-37] czy przelewac 7,60zl podatku do US?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Machnalem sobie wlasnie PIT-37 i wyszlo, ze jestem winny panstwu jeszcze
    7zl 60gr.
    Mam wiec pytanie czy istnieje jakas minimalna kwota niedoplaconego
    podatku, ktorej nie musi sie wplacac/przelewac do US (i analogicznie US
    nie zwraca platnikowi nadplaty do takiej wysokosci). A jezeli istnieje, to
    na jaki przepis sie ewentualnie powolac.

    Pozdrawiam,

    GP