  • 1. Data: 2011-03-01 11:36:39
    Temat: PIT-37 a praca poza miejscem zamieszkania
    Od: Mane <m...@g...pl>

    PIT-37 a praca poza miejscem zamieszkania.

    Mógłby ktoś wyjaśnić jak to rozliczyć?

    Pracuję poza miejscem zamieszkania, pracodawca w comiesięcznych
    rozliczeniach nie uwzględniał tego (w odpowiednim miejscu zaznaczone
    pole 1 na PIT-11), związany jestem z pracodawcą umową zleceniem ze
    wszystkimi składkami (zus, nfz, itd.).

  • 2. Data: 2011-03-01 12:01:37
    Temat: Re: PIT-37 a praca poza miejscem zamieszkania
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 01 Mar 2011 12:36:39 +0100, Mane <m...@g...pl> wrote:

    >pole 1 na PIT-11), związany jestem z pracodawcą umową zleceniem ze
    >wszystkimi składkami (zus, nfz, itd.).

    Przy umowie tego rodzaju masz chyba tylko zryczałtowane KUP 20%. Nie
    ma znaczenia odległość od miejsca zamieszkania - to tylko przy umowie
    o pracę.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-03-01 13:14:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1 na PIT-11), związany jestem z pracodawcą umową zleceniem ze wszystkimi

    Uzaleznienie KUP od miejsca zamieszkania dotyczy tylko umow o prace.
    W umowie zlecenie i tak masz KUP duzo korzystniejsze (o ile zarabiasz brutto
    powyzej 600-700 zl), bo 20% zarobkow brutto po odliczeniu skladek na
    ubezpieczenia spoleczne.

    Poza tym - w kwestii formalnej - Ty nie masz pracodawcy.

    Pozdrawiam
    SDD