    From: "Kowal" <l...@p...fm.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT 36 - konieczność złożenia korekty za 2005 rok
    Date: Sun, 8 Apr 2007 21:24:02 +0200

    Witam!
    W zeznaniu podatkowym PIT 36 (DG+etat+umowy o dzieło) za 2005 roku
    popełniłem dwa błędy, które dziś zauważyłem. Jednym z nich jest niewpisanie
    składek zdrowotnych odprowadzonych z tytułu prowadzenia DG (wpisałem jedynie
    te przekazane przez pracodawcę). Drugi błąd to nieujęcie kwot z jednej umowy
    o dzieło. Teraz moje pytanie czy wystarczy złożyć korektę do zeznania za
    2005 rok? Czy musze się jakoś pisemnie tłumaczyć? Nie ukrywam, że po
    skorygowaniu wyjdzie mi dosyć wysoka kwota zwrotu przez US. Czy mogę się w
    takim wypadku spodziewać rychłej kontroli?
    Za odpowiedzi z góry dziękuję.

    Kow