  • Data: 2007-04-08 19:40:33
    Temat: Re: PIT 36 - konieczność złożenia korekty za 2005 rok
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2005 rok? Czy musze się jako? pisemnie tłumaczyć? Nie ukrywam, że po
    > skorygowaniu wyjdzie mi dosyć wysoka kwota zwrotu przez US. Czy mogę się w
    > takim wypadku spodziewać rychłej kontroli?

    US ma na kontrolę 5 lat od konca roku podatkowego, wiec nie musi to być
    rychła kontrola ... Ja np. budujac dom odpisywałem przez 3 lata calosc
    podatku i jakos do dzis nie mam kontroli, chociaz na 100% byłem pewien
    ze bedą mi to robic co roku. Byc moze my szaraczki jestesmy niewarci
    zachodu ... ale kto wie, moze zrobią mi kontrolę w ostatnim roku i
    dowalą odsetki za cokolwiek. Taki kraj ... słuzby skarbowe u nas mogą
    więcej niz policja, ABW, CBA razem wziete. Powinienes pisemnie dołączyc
    wyjasnienie, jakis tam "czynny żal" (co za idiotyczna nazwa, hehe).
    Kontroli mozesz sie spodziewac. Kropka.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl