  • 1. Data: 2002-06-17 09:19:01
    Temat: PIP - zgloszenie.
    Od: "Tomasz Janus" <b...@k...chip.pl>

    Witam.

    Czy ktos mogłby mnie pouczyc co mam wpisac w zgloszeniu do PIP w czesci o :
    srodkach ochrony zbiorowej, innych zabezpieczeniach technicznych i
    opracowanych procedurach
    , gdy zamierzam zatrudnic 1 osobe do prowadzonego malego sklepiku (w
    zasadzie duzego kiosku).

    Pozdrawiam
    Tomek Janus

  • 2. Data: 2002-06-17 10:21:04
    Temat: Re: PIP - zgloszenie.
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

> [...]
    | opracowanych procedurach
    | , gdy zamierzam zatrudnic 1 osobe do prowadzonego malego sklepiku (w

    jesli masz zamiar miec tylko 1 osobe to odpusc sobie PIP, nie zarobisz na
    koszty obslugi tej instytucji. (np. moga chciec oswietlenie awaryjne)
    tak samo sanepid (jesli musisz to wywal na czas kontroli wszelkie chemikalia
    ze sklepu)

    a tak powaznie

  • 3. Data: 2002-06-17 10:25:14
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    a tak powaznie

    to zalezy co sprzedajesz wtym kiosku. ale na 99% nic nie wpisujesz (to
    dotyczy takich podmiotow jak stacje paliw, sklepy chemiczne, wszystkie
    miejsca pracy powyzej 20 osob itp.)

    --
    vladi

  • 4. Data: 2002-06-17 11:14:00
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Przylaczajac sie zapytam o "Ocene ryzyka zawodowego".
    Czy ktos wie jak to sie robi albo ma jakis szablon. Moze ktos ma zrobione
    cos takiego i moglby podeslac jako wzor.
    Darek

    Użytkownik "Tomasz Janus" <b...@k...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:aek9k1$io8$1@news.tpi.pl...