  • Data: 2002-04-30 03:59:32
    Temat: PARANOJA Z TYMI PODATKAMI OD LOKAT
    Od: w...@a...com (Weronikad) szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymalem wlasnie pismo z banku PKO SA ze bank bedzie mnie potracal 20%
    podatek od odsetek ktore mnie wyplaci. Pytam wiec w jakim to kraju banki
    zajmuja sie sciaganiem podatkow od swoich klientow? Czy banki w Polsce nie maja
    co robic? Niech sie lepiej zajma poprawa jakosci uslug jakie swiadcza dla
    konsumentow. Kochane banki sciaganie podatkow zostawcie dla urzedow
    podatkowych. Podatki to nie wasz business.