  • Data: 2002-04-30 13:53:21
    Temat: Re: PARANOJA Z TYMI PODATKAMI OD LOKAT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Apr 2002, Weronikad wrote:

    >+ Otrzymalem wlasnie pismo z banku PKO SA ze bank bedzie mnie potracal 20%
    >+ podatek od odsetek ktore mnie wyplaci. Pytam wiec w jakim to kraju banki
    >+ zajmuja sie sciaganiem podatkow od swoich klientow? Czy banki w Polsce nie maja
    >+ co robic?

    Wiesz, to nie jest specjalność banków.
    Byle pracodawca (za przeproszeniem pracodawców), notariusz (za
    przeproszeniem notariuszy) itp. (za przeproszeniem ...) nalicza
    i potrąca[1] podatki lub zaliczki na nie.
    Nic dziwnego - i nie wiem, czy każdy pracownik - również z tych
    na których ułamki nie robią wrażenia (za przeproszeniem tych, co
    ułamki im robią...) byłby zachwycony pomysłem coby sobie SAM
    naliczał i odprowadzał wszystko co MF&co zaproponował a pppo
    uchwalili. Terminowo naliczał i odprowadzał, oczywiście :>

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] post z tłumaczeniem (się) Magdalenie (inny wątek z tymi
    kwestiami) 'wisi' z niższym priorytetem - ale nie zginął :)