  • Data: 2003-11-24 11:43:05
    Temat: Osoba zagraniczna - rozliczenie w Polsce
    Od: "Marta" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam taki problem. W listopadzie ozoba zagraniczna wykona koncert. Zamierzam
    podpisac z tą osobą umowę o dzieło na wykonanie tego koncertu. Wypłata będzie
    dokonana w Polsce w kwocie około 200 euro.
    1.W jaki sposób mam to opodatkować?
    2.Jakie deklaracje złożyć do Urzędu Skarbowego i w jakich terminach?
    3.Czy temu wykonawcy oprócz rachunku daje jakieś rozliczenie?
    4.Czy musi to byc umowa o dzieło? Bo właściwie to mam kontrakt z tą osobą?
    Prosze o pomoc