    From: "ofirka" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: internet
    Date: Sun, 9 Mar 2003 13:36:01 +0100

    > O ile dobrze pamiętam (oglądałem niedawno z innego powodu) to
    > w rozp. ds. kasy jest zwolnienie z okazji przyjmowania płatności
    > wyłącznie przelewami - zajrzyj na www.mofnet.pl !

    > *Jaki* spis ??
    > Początkowy, roczny, na zamknięcie DG ;)... ??
    > "Normalny" - to towary handlowe.

    poczatkowy
    roczny

    W poczatkowym wpisany zostal komputer osobisty (firma sprzedaje tez sprzet),
    ale jako wlasnosc prywatna i nie na sprzedaz, zatem poczatkowy 0. Czy to
    dobrze czy nie - nie wiem.

    Z rocznym mam problem, wyposazenia ktore zostalo zakupione na stan firmy mam
    nie uwzgledniac czy uwzgledniac? Nie handluje sie tu dziurkaczami, a tenze
    zostal zakupiony i nalezy do firmy...a przy (tfu) likwidacji bedzie mogl byc
    sprzedany;) Nie byl prowadzony magazyn niestety, stwierdzam, ze trzeba
    naprawic ten blad.

    Nadal nie mam odpowiedzi na dwa pierwsze pytania, szkoda, bo to wazne, moze
    cos jutro....?

    Za pomoc dziekuje, Mosci Panie Gotfrydzie, a i licze na wiecej;)

    Pozdrawiam,

    Anna Kierzkowska