    From: "yaneek" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Re[2]: opóźnieniezłożenia VAT-7 POMOCY 0 jeszcze raz
    Date: Tue, 15 Jan 2002 22:42:15 +0100

    Użytkownik KaMeL <k...@p...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@t...net.pl...
    > Witaj Boguslaw,
    >
    > bardzo dziękuję za odpowiedź, ale jeszcze powałkuje temat.
    > Ma Pan w zupełności rację. Ale problem jest inny.
    > Nieodpowiedzialny pracownik miał złożyć VAT-7 po świętach, ale
    świeta
    > mu się przedłużyły... itd. to nieistotne. VAT-7 poszedł po terminie
    > uwzględnionym vatem do odliczenia. Stało się. Urząd odrazu
    sporządził
    > protokół że nie należy się odliczenie VAT i że jest uszczuplenie w
    > podatku.

    Jasne. I prawidlowo. Za tym pojdzie "postepowanie z urzedu w celu
    ustalenia zobowiazania" itd.

    > Moje pytanie: czy można z tym walczyć ??

    Z czym? Zrozum: jedyna nieprawidlowosc ze strony urzedu, to odmowa
    prawa do odliczenia podatku naliczonego w nastepnym miesiacu. Jak z
    tym walczyc - podalem w poprzednim poscie. Cala reszta jest ok. :-)
    tzn. "postepowanie z urzedu w celu ustalenia zobowiazania".

    > Czy ktoś słyszał o takiej walce.

    Taaa, jak sie juz domyslasz, mam za soba.

    > mam świadomość że sprawa jest beznadziejna,

    >ale słyszłem że jest do wygrania.

    >Urząd kieruje się podobno tylko wskazówkami MinFin a nie ustawami...

    Tym gorzej dla niego.
    --
    pozdrawiam
    yaneek