    From: "klarakowalska" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Odp: potrzebuję porady
    Date: Fri, 7 Feb 2003 13:15:40 +0100

    > Co nie znaczy że nie chciałabym żeby to było stawka co najmniej 50% ;-)

    A ja już sama nie wiem. Boję się że już od pierwszego miesiąca będę miała
    ogromną stratę na wynajmie. Dlatego może lepiej rozłożyć amortyzację na
    lata?
    Ja ustaliłam małą stawkę czynszu, bo może za jakiś czas będę mogła
    zrealizować to co chciałam. A tak to chodzi mi tylko aby nie ponosić
    niepotrzebnie kosztów co miesiąc.

    > W pierwszy przypadku amortyzujesz lokal, w drugim amortyzujesz prawo -
    > ale stawka ta sama 2,5% :-)

    > Wiem, czepia się :-))
    Lubię jak ktoś tak się "czepia" bo przynajmniej wie o co pytam.

    A jeszcze jedno. Czy jak wyjdzie mi strata z wynajmu (te meble) to mogę ją
    rozliczyć łącznie zyskiem z innej działalności i zapłacić mniejszy podatek
    albo wcale? Bo te meble to kosztują kilkadziesiąt tysiecy, niestety.

    klara