    From: "Andrzej N." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Kasa fiskalna
    Date: Thu, 17 Jun 2004 02:12:54 +0200

    Użytkownik PK <p...@w...itserwis.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cap5rh$q5g$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam

    > Pozwolę się niezgodzić.
    >
    > "Zwalnia się również z ewidencjonowania:
    > do dnia przekroczenia w roku 2003 lub 2004 kwoty obrotów w wysokości 20
    000
    > zł z działalności określonej w art. 29 ust. 1 ustawy - podatników
    > rozpoczynających w danym roku podatkowym wykonywanie czynności, o których
    > mowa w art. 2 ustawy."
    >
    > Czyli w momencie przekroczenia 20tys. musi być kasa.
    >
    > Pozdrawiam
    > PiotrK
    >
    > OK Dzięki
    Czyli te przykładowe 5000 już muszę przeprowadzić przez kasę.
    Tak też myslałem, ale im dłuzej się tym zajmuję tym częściej dochodzę do
    wniosku "wiem, że nic nie wiem"
    To taki obłęd jak pewien alkoholik stwierdził że im więcej piję, tym piję
    mniej bo im więcej piję to mi się bardziej ręce trzesą i wtedy .......więcej
    wylewam.
    Andrzej N