  • Data: 2002-02-26 08:01:22
    Temat: Odliczenie zakupu komputera.
    Od: "Kecaj" <jz3944@poczta{nospamik}.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych grupowiczów.
    I mam pytanie (pewnie już to było na grupie wielokrotnie), ale czy moge
    odliczyc zakup podzespolow komputerowych (glownie chodzi mi o monitor, dyski
    twarde)
    Nadmieniam, że mam na ten sprzet faktury, a ponadto pracuje w jednej z firm
    budzetowych jako kierownik dzialu informatyki. Czy musze w takim razie miec
    jakies zaswiadczenie z pracy o wykonywanej funkcji??? Pytam się dlatego, ze
    znajomi moi maja rozne opinie na ten temat i twierdza ze przepisy sa bardzo
    niejasne, a ja z kolei moze i na dyskach sie znam, to na podatkach wcale ;-)

    Pozdrawiam
    Kecaj