eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdliczenie wydatkow na wykanczanie mieszkanka - Pomocy... › Odliczenie wydatkow na wykanczanie mieszkanka - Pomocy...
  • Data: 2002-10-06 10:12:51
    Temat: Odliczenie wydatkow na wykanczanie mieszkanka - Pomocy...
    Od: "Thomas - Polbox" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam problemik z podatkami (a kto ich nie ma :(.
    Kupilem mieszkanko w spoldzielni przed koncem 2001 r. i odliczylem juz za 1
    rok ulge mieszkaniowa. Oczywiscie nie wszystko, tyle ile moglem, ale
    maksimum podatku VAT. Teraz otrzymalem mieszkanko do wykonczenia i mam
    problemik: czy fakturki moge brac na siebie i odliczac, nawet jesli znowu w
    tym roku odlicze pelny VAt i bede na 0? CZy istnieje mozliwosc wziecia tego
    wykanczania: plytek, podlogi, sanitariatow na poczet remontu (czy jest jakis
    akt prawny, co moge rozliczyc?) czy czegos innego, abym mogl to z zona
    rozliczyc? A jesli nie to co mozecie mi polecic, jakie rozwiazanie, bo nie
    wiem na kogo brac rachunki... I jeszcze jedno pytanko czy jak dostane akt
    notarialny to czy moge zadac za to fakturke i czy moge sie z tego rozliczyc?

    Z gory wielkie dzieki za pomoc,
    Pozdrawiam grupowiczow,
    Thomas

    "Are you still wasting your time with spam?...
    There is a solution!"

    Protected by GIANT Company's Spam Inspector
    The most powerful anti-spam software available.
    http://www.giantcompany.com